Ja vesi ongi hea

Uskumatu, et ma seda ütlen, aga... vesi on tervisele kasulik! Aga muidugi on ja me kõik teame seda ammu-ammu. Millegipärast vajasin mina tõestust, tõsist veenmist. 


Paar kuud tagasi võtsin ennast rangelt käsile. Jälgin, mida söön ja kulutan tubli aja enda keha paremasse vormi ajamiseks. Igat hommikut alustan ühe kindla asjaga - suur klaasi täis sidrunivett enne kõike muud. Äratuskell -> hopsti üles kööki -> ca 300ml klaas vett kahe lõigu sidruniga. Varem oli selleks kohvi... ja päeva peale veel palju kohvijooki. Hämmastav aga see esimene klaasitäis vett hommikul teeb imesid. Jah, ma joon ka tassike musta kohvi röstika kõrvale, lihtsalt ei saa ilma selleta. Päeva jooksul on aga kohvivajadus palju väiksem. Pigem on pidevalt janu - vett, vett, vett. Huvitav, kas pole? Varem istusin umbes kahe tassi kohviga hommikust õhtuni ilma igasuguse januta ja nüüd vee joomine tekitab pidevalt janu. 

See-eest kasu on silmaga näha. Mu nahk ei ole enam nii kuiv kui varem ja ma ei kasuta mingeid kreeme (va näonahk, sellele määrin kangekaelselt S.W.Basics 3-komponendi kreemi and I'm lovin it! ). Mu nahk isegi natuke särab ning mulle tundub, et ka jume on tsipa paranenud. Varem olin täiesti matt ja kahvatuhall. 

Ma tunnen ja näen erinevust ning kõik see tänu piisavale veejoomisele ning kindlasti ka tervislikumale toitumisele ning trennile, mida rügan iga päev teha.

Nii et jooge vett ja virutage sinna paar viilu sidrunit ka sisse!

Comments