Maitse test: Alpro soja-kookose jogurt | Taste test: Alpro Plain with Coconut

Mul on selle maitse kirjeldamiseks vaid üks sõna: ÖÄK! Täitsa tõsiselt. Öäk. 

Mulle meeldib uusi asju proovida. Kui näen poeletil miskit uut ja huvitavat, tahaks selle kohe järgi proovida. Muidgui mitte kõiki uusi tooteid, ikka neid, mis mu tähelepanu köidavad. Alpro toodetest armastan mandli- ja sojapiima ning sojapudinuguid. Kui nägin riiulil seda jogurtit, arvasin, et see saab olema üks ülimalt hõrgutav maitseelamus. Ja maitseelamus see oligi, aga mitte hõrgutav vaid suisa vastik. Kas olete kunagi halvaks läinud poepiima proovinud? Ei? Ärge proovige. Jah? Vot seda halvaks läinud piima kibedat mõrudat järelmaitset meenutaski. 

Tahtsin asja veel kuidagi päästa, sest see totsik maksis pea 2€, ja segasin ühe supilusika täie jogurtit oma üleöö kaerahelveste sisse. ÕNNEKS ei olnud ebameeldivat maitset mustikate ja pohlade ümber tunda, kuid kahtlen, et veel seda jogurtit süüa üritan. 

Mõtlesin isegi korra, et äkki sattus mulle halvaks läinud toode? Või hoopis on asi selles, et ma pole vegan-šmegan ja ei oska seda "peent troopilist maiust" hinnata? Just niimoodi Alpro kodulehel kirjutatakse, et tegemist on peene troopilise maiusega, mis sobib süüa niisama või maitseb uljalt teistmoodi kui sellele lisada mangot, papaiat või granaatõuna. No andke andeks, aga mina küll oma troopilisi puuvilju selle asjandusega rikkuda ei taha. 

Ostsin koos jogurtiga maasikaid ja kultuurmustikaid, sest kujutasin vaimusilmas ette, kuidas uputan marjad siidja kreemi sisse ja siis amps amsu järel need mu kõhtu kaovad... oeh, milline pettumus.

Minu hinnang tootele: 0/5


Kui keegi teist on seda jogurtit proovinud, andke märku ja kirjeldage, kuidas teile see maitses/maitseb?

Comments

  1. Sattusin siia googledades, mis poodides seda jogurtit müüakse :D segasin piparkoogimaitseaine, vaarikate ja mustikatega ja paistab, et terve ülejäänud elu ma ainult seda sööngi.. imeline!

    ReplyDelete
  2. Müüakse näiteks Sikupilli Prismas, seal on üldse huvitav valik Alpro tooteid. Kahjuks jah mulle esimesel korral ei maitsenud (kuigi väga soovisin, et maitseks, sest see näeb tõsiselt isuäratav välja) ja rohkem pole raatsinud katsetada. AGA piparkoogimaitseaine - tasub täitsa järgi proovida. Küll on tore, kui keegi oma ideesid jagab, nii võib mõnigi minu poolt ära põlatud toode saada uue võimaluse ennast tõestada! :) Tänan kommentaari eest!

    ReplyDelete

Post a Comment