Kakao Karu ja Vanilje Karu

Olin oma viimasest maapähklivõi teost nii vaimustuses, et ülejärgmisel päeval võtsin selle tegemise uuesti ette. Seekord katsetasin vaniljega. Instagramis üks minu järgijatest kirjutas kommentaari esimese maapähklivõi alla, et tahaks maitsta, nii mul tuli mõte talle mõlemast partiist proovitopsikud saata. Seega pakkisin kaks pisikest purgikest turva-turva-turva ümbrikusse ja saatsin Vijlandi poole teele.


Saage tuttavaks: KAKAO KARU ja VANILJE KARU! Ma tean, et ühel topsikul on kirjas Šoko Karu... ma ei tea, millele ma kirjutamise hetkel mõtlesin, igaljuhul sai vale nimi kirja. Samas šokolaadi põhikomponent on ju kakao, nii et annate ehk andeks :).

Šoko Karu peaks tegelikult olema Kakao Karu
 _____________________________________________________________________

So, I'm obsessed with peanutbutter, but because there is not much variety of tastes in Estonia, I decided to make some of it my own. So, meet Cacao Bear and Vanilla Bear! First is with cacao beans and the second with vanilla, as the name says. What have bears to do with peanuts? I guess nothing much... I just liked the sound of the name :). 

One of my Instagram fallowers commented that she would like to taste them. So, I decided to make a suprise to her. I packed these two cuties in and sent off to Viljandi. I hope she likes them! Fingers crossed!!

If you would like to know how to make Cacao Bear then visit my older blog post HERE. 

Comments

Post a Comment