Retsept: Avokaado šokolaadi pirukas





Huuh, minu esimene video. Aga pirukas sai küll sigamaitsev. See retsept ei ole minu leiutis, sain selle ühest Youtube'i kanalist: Peaceful Cuisine. Võite minna ja järgi vaadata, üldse ei ole kade. Tahtsin oma kaamera ja korteri valguse võimekust testida. Sain targemaks - ainult päise päeva ajal saan filmida oma tegemisi, sest valgustus ei ole siiski piisav. Mis seal ikka, sain vähemalt ära proovitud.

Nüüd aga retsept:

50g pähkleid
50g kookoshelbeid
30g magusainet (mina kasutasin vahtra- ja agaavisiirupi segu)

200g avokaadot (peab olema korralikult küps)
60g magusainet
40g kakaopulbrit
20g kookosõli (kuumuta natuke, et muutuks vedelaks)
Veidike kaneeli ja vaniljeekstrakti (mina kasutasin pastat)

1. Kõigepealt blenderda taignaks pähklid, kookoshelbed ja 30g magusainet.
2. Pressi pähklisegu väiksemasse koogivormi. Kuna mul lahtikäivat vormi ei olnud, avastasin, et kui toidukile panna alla, saab ka piruka hiljem korralkult kätte.
3. Nüüd lase köögikombainis ühtlaseks massiks ülejäänud koostisosad. Valmis segu lisa pirukapõhjale. Enne kui sööma asud, lase pirukal külmikus umbes 2 tundi taheneda.

Maasikamoos on valikuline. Talvisel ajal poest ostetud Hispaania ja muu maa maasikad ei sobi moosi tegemiseks, sest on liiga kõvad ja jätavad moosi pigem vesiseks. Kuid ma nii nii tahtsin maasikaid, nii et ikkagi tegin. Kui sul on kodumaiseid maasikaid sügavkülmas, siis tee vabalt nendest üks hea kaste piruka kõrvale.

Tunnistan üles, et ma ei teinud täpselt selliste kogustega nagu retseptis kirjas, sest mul polnud retsepti käepärast ja otsida ka ei viitsinud. Lisasin koostisosi mälu järgi. Mõnda asja sai rohkem, mõnda vähem. Maitse aga oli ikkagi suurepärane. Soovitan kindlasti järgi proovida. 

Kes oleks arvanud, et avokaado ja šokolaad koos nii maitsvad on!

Comments