Sony a5100 - uus unistus | Sony alfa 5100: I Wish

Mul on nüüd uus unistus, et jõulud saabuksid varem ja et Jõuluvana tooks mulle uue kaamera. Praegu on mul kasutuses Sony SLT-A58 ja koduseks suure ettevalmistusega pildistamiseks on see suurepärane. Filmimiseks ja kaasas kandmiseks aga mitte nii väga. Seepärast olen silma peale pannud uuele masinale. Minu väljavalituks on Sony alfa 5100, kuid hind on selline, et... unistada ju võib, need ei maksa midagi. Võibolla kunagi tulevikus saan seda käes hoida ja klõpsutada siin-seal. Seniks aga lubage, et ma lihtsalt unistan.


Imetabasest Sony alfa 5100-st lähemalt, et miks mind see hübriidkaamera köidab. Esiteks on sellel 180 kraadi kallutatav LCD ekraan, mis on kasuks näiteks filmimisel. Saan näha, et kas ma ikka olen kaadris või on fookus hoopis mu juukseudemetel, mis pidevalt mu peast eemale hoiavad. Teiseks on sellel vahetatav objektiiv. Kolmandaks on sellel Wi-Fi ja NFC mugavaks jagamiseks ja kaamera juhtimiseks näiteks teisest toa otsast. Palju lihtsam, kui taimeriga võidu joosta ning üritada 10 sekundi jooksul üks ebaõnnestunud "hea" poos võtta. Neljandaks on sellel video salvestamise kiiruseks 60 kaadrit sekundis, mis on palju parem kui mu praegusel peegelkaameral (25 FPS). Filmimise juures tuleb FPS mängu aegluubis taasesitamisel. Time-lapse ma veel teha ei taha. Viiendaks on see kaamera poole kergem, kui SLT-A58. Võiksin veel pikalt jahuda, miks mul seda kaamerat vaja on, aga ei tee seda. Seniks aga unistagem edasi!

Lähemalt saab muidugi tuvtuda kaamera spesifikatsiooniga iteks Sony kodulehel, Euronicsis. Lisaks ka üks review link.

Kui Sul on selle kaameraga kogemusi, võid neid julgelt minuga jagada! Et mis Sulle selle juures kõige rohkem meeldib? Mis kõige vähem?

_________________________________________________________________

I have a new dream. I wish that Christmas would come sooner and Santa would bring me a new camera Sony alfa 5100. My current camera is a Sony SLT-A58 and it's a good camera for taking pictures, but it's not the best one for filming and carrying around. Sony alfa 5100 - why only wish? Well, because of the price. But dreaming does not cost a penny and maybe in near future I might own one.

What is it that attracts me to this hybrid camera? First of all it has a 180º tiltable LCD screen, so I could see if I'm nicely in frame or I'm just filming my ears. It is also perfect for taking selfies and who doesn't take selfies these days. Secondly it has interchangeable lens. Thirdly I really love that it has Wi-Fi and NFC connectivity for simple photo and movie sharing, and remote control capturing. It is way better than racing against that 10 second timer and taking awfully "good" poses. Fourthly the FPS is 60, this comes in handy when I want to replay videos in slow motion. My current SLT-A58 takes 25 FPS. The fifth pro is lightness of the camera making it easier to carry around and click-click-click. I could go on and on why I need this camera, but I will stop here. There are so many reviews online to read from people who actually have used this camera. I haven't, but I wish I could. 

If you want to know more about Sony a5100, here is one review or visit Sony's page HERE

If you have experience with Sony a5100, you are welcome to share it with me. In your opinion what are the best features of this camera? What are the worst ones?

Comments