Munapühade eri

Munapühad on ühed mu lemmikud pühad, sest ma lihtsalt armastan muna süüa. Keedetult, praetult, pudruna - kõik läheb loosi. Väiksena sõin kahe suupoolega ka suhkruga vahustatud koogel-mooglit, aga nüüd suures salmonelloosi hirmus ma enam ei julge. 


Mäletan, et väiksena meeldis munade värvimisega mässata. Mida aeg edasi, seda lihtsam tundus munad lihtsalt koos sibulakoortega keema visata. Sel aastal pingutasin natuke rohkem ja värvisin mune Maximast ostetud pulbervärvidega ning tulemus tuli selline:


Veel tahtsin näidata armsaid savinõudes küünlaid, mille ostsin Jyskist. Olin varem neid silmanurgast imetlenud, aga ei raatsinud kunagi osta. Seekord olid need allahinnatud - 0,89€ ja ostsin kaks tükki. Ainuke miinus nende puhul on, et küünal põleb väga kiiresti ära, kõigest paari tunniga. Aga ega potikesed niisama seisma jää! Minu arust sobivad need suurepäraselt näiteks soola ja pipra või ükskõik mis maitseaine serveerimiseks.



 HÄID PÜHI!

Comments