Kuidas ma selleta elada sain # 1

Kas olete kunagi sattunud mingi toote peale, milleta saite seni väga hästi hakkama, aga selle ära ostnud ja esimest korda kasutanud, olete imestanud, et kuidas ma ilma selleta küll elada sain? Noh, mina olen. Mitte väga kaua aega tagasi ostsin endale Fiskarsi tomatinoa. Soodukas oli, muidu poleks ostnud. Ega mul seda otseselt vaja läinud, sest üks sakiline nuga mul juba on. Kui aga ostu koju viisin ja sellega esimest korda tomateid lõikusin, tundsin, et täitsa lõpp... VOT SEE ON NUGA! Tomatite viilutamine enne ägedat Fiskarsi tomativäitsa tundus kui mingi kiviaegne tegevus. Ja ega ma ainult tomateid sellega tükelda, kõik aedviljad lähevad loosi ning ka lihaga teeb see omamoodi imet. Et siis:

Kuidas ma ilma selleta elada sain!?

Jah, tean, nuga on must värskelt hakitud sibulatest

Comments

  1. Olen minagi seda tundnud :) Fiskarsi köögivilja noaga.

    ReplyDelete

Post a Comment