14 Päeva piimata

Mul on juba väga pikka aega olnud probleem vinnidega. Kipuvad teised välja lööma just lõua piirkonnas suunurkade all. Tegemist pole mitte "tavaliste" punetavate või valgepea/mustpea vinnidega vaid nahaaluste umistustega. Kui sõrmega üle naha tõmmata, on tunda ebaühtlast mummulist-konarlikku pinda. Olen kogu aeg mõelnud, et see on seotud ühe teise terviseveaga, kuid paar päeva tagasi lugesin artiklit piimataluvuse kohta ja selles kirjeldatud sümptomid nagu üks-ühele. Natuke mõtlemist ja meenutamist ning tõesti - tarbin päris palju piimatooteid (kodujuust, jogurt, piim, juust, kohupiim). Ei, ma ei hakka endale siin mingit modernset ülipeent haigust (pigem toidutundlikkust) külge mõtlema, vaid teen lihtsalt katse. Proovin olla 17 päeva  piimatooteid tarbimata. See tähendab, et jätan menüüst välja piima, kodujuustu (sellest kõige rohkem kahju...), toorjuustud, jogurtid jm piimatooted. Oeh, raske saab olema, aga pean proovima, sest igasugused nahahooldus variandid olen ära proovinud, aga ei mingit tolku. 

KUI mu näonahk paraneb, mis tähendab, et piimatooted mulle ei sobi (siinjuures pean silmas just LEHMAPIIMA tooteid), siis katsetan lamba- ja kitsepiimaga. Viimase peale neist teen muidugi fuih-öäk-vastik, sest minu arust kitsepiim maitseb täpselt nii nagu soku uriin (isane kits, kes ei tea) haiseb. 

Aga olen dilemma ees, et kas need kaks topsi kodujuustu, kreeka jogurtit ja toorjuustu minema visata? Või lõpuni tarbida? Või kellelegi ära anda? 

Edu mulle!

... ja kui saaks ka ilma küpsisteta :)


Ps! Kas Teil on kogemusi piima talumatusega?

___________________________________________________________________

For years I have had problems with acne on my chin area just below mouth corners. I get these clogs under skin and it causes problems, sometimes redness and inflammation. Never mention the low self-esteem... I thought that it might be caused by another health condition until I read about dairy intolerance and the symptoms where almost one on one. Thinking about it I do consume a lot of dairy products (cottage cheese, yogurt, cream cheese etc.). Just to find out if my skin problem is linked to dairy intolerance I will avoid milk based products for 14 days. If I am sensitive to milk (cow's milk to be clear) then I shall test with sheep and goat milk as well. The last one is in my opinion disgusting because it tastes just like the smell of a male goat's urine. Oh well, we'll see.

Good luck to me! 

PS! Do you have experience skin problems linked to dairy intolerance?

Comments