My Quest Box

Kui sa tead mind, oled kindlasti kursis, et ARMASTAN Quest Bar batoone. Vahel mõtlen, et kindlasti paneb tootja salajase koostisainena midagi sõltuvust tekitavat, sest ma aina nosiks ja nosiks neid batoone. Minu eriline lemmik on Double Chocolate Chunk, täitsa tõsiselt kohe. Ma vist abielluks selle valgubatooniga (Anneliis Chocolate Chunk!).

Olen vaid korra ostnud terve karbi Quest Bar'e ja seda iHerbist kuna sain esmase tellijana mõnusat soodustust. Hiljem olen neid käinud ostmas...tatataaa! Ifit poes, mis asub Tartu mnt-l Tallinnas. Ühe batooni hind on üpriski soolane, kuid mis teha kui olen oma isude ohver. Viimased nädalad olen taas unistanud nendest mõnusatest imemaitsvatest närimist nõudvatest Quest Bar'ikestest. Muudkui flirtisin mõttega minna osta terve karp, sest ikkagi soodushind 27€ (muidu on vist 32€). Eile murdusin ja tramm number neli Bussijaamapeatusest mu ifit poodi saatiski. Ei, ma ei ostnud seekord on lemmikut, vaid valisin hoopis Cinnamon Roll, sest uskuge või mitte, sellest on hea teha hommikuhlebeid. Lugesid õigesti - HOMMIKUHELBEID! Ma annan endast parima, et tuleva nädalavehtus nende tegemine filmi või pilti võtta ja üles laadida. 

Kas ma juba mainisin, et jumaldan Quest Bar Double Chocolate Chunk'i? Aajaa, vist küll... ega ma siis ilma selleta tegelikult poest ei lahkunud, ostsin ühe teepeal nosimiseks, sest nälg tahtis silmanägemist röövida (või oli asi selles, et õues oli juba kottpime).

Viimasest batoonide ostust hoidsin karbi alles ja sinna olen nüüd kogunud pabereid, Quest-pabereid. Ei teagi miks, lihtsalt. Karbis on ka üks isetegemise retsept, mis läheb käiku siis, kui mul kõik Questid otsas ja osta ei raatsi. Mul on alati kodus mingi valgupulber olemas, nii et ühe batooni tegemine ei võta rohkem kui 10 minutit. Muidugi ei saa need NII head, kui Questi omad, aga ajavad asja ära.

Käed püsti, kellele meeldib Quest Bar! Minul on mõlemad üleval ja seisan laua peal, et oleks eriti kõrgel :)

Dude, this is my Quest Box - you can always fill it, but never take from it :)


_________________________________________________________________

If you know me you also know that I'm obsessed with Quest Bars. Seriously, I suspect that Quest Nutrition has some kind of secret ingredient in its protein bars that makes you addicted to Quest Bars... Just kidding! But seriously, do they. My all time favorite is the Double Chocolate Chunk, I could marry with it, that is how much I love it (can you imagine "Anneliis Chocolate Chunk"? me either...).
So far I have purchased only one time the whole box and it was from iHerb.com and only because I got first time customer discount. It was worth it, every single delicious chewy bite. After that I have been buying them from our local supplier ifit.com. They have one store near me on Tartu mnt. 
From my last purchase I kept the Quest Box and have collected few Quest wrappers, for some strange reason. I also keep a DIY protein bar recipe in case I run out of bars and don't want to buy them (price). It takes not more than 10 minutes to make one bar and it tastes good as well, not as good as the real Quests do, but it'll do the job.
  So, lately I had been flirting with the idea of getting a box, again, because it was on sale - for 27€ (not sure, but the full price might be 32ish €). So off I went yesterday and got a box of Cinnamon Rolls (sorry Double Chocolate my love) because these are best for making morning cereals. Yes, you read it right - you can make cereals out of them! I am giving my best to film or photograph making one patch during this weekend. 

Quest Bar addicts - hands up! Mine are both up and I'm standing on a table to get them even higher :)

Comments